"Appetizer Jacket" by Coco && Breezy for Copy and Paste

Coucou mes rockstars! Mes jumelles préférées Coco & Breezy étendent leur savoir-faire avec cette veste de teddy super canon, qu'elles ont crée en collaboration avec la jeune et fraîche marque Copy and Paste Clothiers. Et devinez quoi? Il s'agit d'une édition limitée qui ne comprend que 100 vestes, 50 pour l'homme et 50 pour la femme. Je ne sais pas vous...mais moi je veux la mienne!!! Au cas ou, sachez que les vestes seront disponibles chez Atrium à New York à partir du 18 avril, mais également en ligne sur Coco & Breezy et sur Copy and Past Clothiers.

 Hey my rockstars! My fav twins Coco & Breezy are extending their know-how through this very sick varsity jacket they made, in collaboration with the young and fresh brand Copy and Paste Clothier. And guess what? It is a limited edition with only 100 jackets numbered from 1 to 100, 50 for men and 50 for women. I definitely want mine!!! What about you? Uh? Just in case, they will be exclusively available on April 18th at Atrium Nyc in Soho, but also online at Coco & Breezy and at Copy and Past Clothiers.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire