Mr Jack

Coucou tout le monde! Ca va? Monsieur Jack est l'un de mes personnages de fiction favoris. J'aime son allure, et par dessus tout, j'aime chacune des oeuvres de Tim Burton (son créateur). Voilà pourquoi j'ai acheté ce top, que j'adore! Une occasion supplémentaire pour moi de porter un look noir et blanc, la meilleure combinaison de couleurs qui soit! Yes! xx

Hello you all! How are you doin'? Mister Jack is one of my favorite fictional character. I love his appearance, and above all I love all the work of  Tim Burton (his creator). That's the reason why I bought this top I'm fond of!
One more occasion for me to rock a black and white outfit, which is, I do think, the best combination of colors ever! Yes! xx


What I'm wearing: Vintage White Fake Fur Coat, Disney Mr Jack Top, 
Forever 21 Dots Skirt,Kangol Hat, 
H&M Fringe Socks, Puma Running Sneakers, DIY Choker Necklace




Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire