I was here...Berlin

Coucou mes petites ailes! Je viens de passer une semaine à Berlin ou réside ma super copine Julia du blog GeeksndFashion. Ca faisait un bail qu'on ne s'étaient pas vues...depuis Nyc l'année dernière, c'est vous dire. Du coup, ces retrouvailles ont forcément été plus que plaisantes. On s'est amusées comme des petites folles. J'ai également découvert Berlin, et j'adore. Küsse! (Bisous)

Hey my little wings! I have just spent a week in Berlin to visit my beloved friend Julia from the blog GeeksndFashion. It's been a long time we didn't see each other...since last year in Nyc actually. So that was more than a pleasure to see each other again, we had a lot of fun and I love Berlin. Küsse! (Kiss)


Working on some music ish while eating German cakes! Yum...
Cheers!
Crazy us!




3 commentaires:

  1. I love your photos and you both look great!!!

    RépondreSupprimer
  2. Cool post! Love your blog, so classy!

    ♥♥♥

    xx
    -caelidiaries

    RépondreSupprimer
  3. Oh... I want to go back to Berlin, I had such a great time there...! amazing city!

    sayqueen

    RépondreSupprimer